Ντεμπούτο για την ομάδα 40+ του Π.Σ.Α.Ε. ΜΜΕ στο Πανευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Μπάσκετ Βετεράνων
Στις βοηθητικές εγκαταστάσεις του ΟΑΚΑ έκανε το ντεμπούτο της η ομάδα 40+ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΑΘΛΟΥΜΕΝΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΣΤΑ ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ στο 13ο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Μπάσκετ Βετεράνων.
Αντίπαλος ήταν η ομάδα της Γουαδελούπης εκ των επίτιμων καλεσμένων της διοργάνωσης.
Το 13ο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Μπάσκετ Βετεράνων πραγματοποιείται φέτος στην Ελλάδα με τον αριθμό των γυναικείων και ανδρικών ομάδων να ανέρχεται στις 250 και τις ηλικίες να φθάνουν έως τα 80 χρόνια!

Ο ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΘΛΟΥΜΕΝΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΣΤΑ ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ συμμετέχει για πρώτη φορά στη διοργάνωση με δύο ομάδες στις κατηγορίες 40+ και 45+.
Μεγάλος χορηγός στην εμφάνιση των δύο ομάδων είναι η Mediatel SA.
Το ταξίδι συνάδελφοι συνεχίζεται...
Χορηγός επικοινωνίας: Αθηναϊκό-Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων



















